MMM

            Minggu Mesra Mahasiswa



Haiii okay dah lama tak membebel maklumlah sejak jadi student semula ni jadual agak padat .. So menjadi student UKM ada pengalaman menarik yang nak aku kongsi!!! First mestilah Minggu Mesra Mahasiswa (MMM). Okay lets start!!!! ❤

So 2/9 aku bertolak ke UKM bangi dalam pukul 8.30 pagi sebab sesi petang untuk kawasan area selangor dan negeri sembilan gituuu...Proses pendaftaran sangat laju dan teratur so tak sampai 20 minit aku zappp sampai bilik hahahaha.. Okay for sure aku dapat Kolej Aminudin Baki berdepan dengan fakulti aku je bak kata orang "golek golek dah sampai" 😂😂😂 

  Mmm dekat UKM ni sumpah lain sangat dari universiti yang mostly banyak ucapan dan hambar tapi di UKM orientasi tersangatlah seronok dari first day sampai ke akhir ! Bagi aku aktiviti paling best time malam kebudayaan sumpah macam konsert aku paling excited sebab tak penah rasa tempat macam tu  hahahahaha...So far aku boleh conclude UKM nie universiti yang seimbang dari akademik dan sosial so takde laaa asyik kena belajar je kan... So yaaa ituu je thankyou gais ❤


                                         








Comments

Popular Posts