Degree Life

                     
                         Degree Life!!!!

Hai bertemu kembali kahkah sebenarnya aku still tak move on dengan matrik life 😭😭😭 . Banyak jugak beza sekarang dengan dulu, yerlah dekat sini lantak kaulah pandai² bawak diri takde sape nak control atau halang kau .... Dulu dekat matrik satu bilik 4 orang tapi sekarang 2 orang je so doa banyak² biar korang dapat rumet yang fun fun sikit, alhamdulillah rumet aku tak hambar 😂😂😂

So yaaa as a degree life aku nak share sikit cabaran yang kau akan hadap !

1) DUIT

So far aku rasa menyesal jugak sebab lepas matrik aku tak buat keja sampingan sebab sekarang duit banyak gila kau kena guna wehh. So kau kena pandai manage jangan bazir!

2) MASA

Memandangkan hidup dengab universiti ni bebas kau kenalah pandai manage masa jangan ralik sangat asyik main jeee keluar lepakk nooooooo...

3) KAWAN

Jangan terlampau bergantung susah hidup kau nantiii... Belajar berdikari...

Comments

Popular Posts